As situacións problemáticas
na casa e na escola. Resolución de conflictos.
P A I D O C E N T R I S M O
O NENO COMO
CENTRO DA ACCIÓN EDUCADORA.
PAIS / PROFESORES
EN EDUCAR
· Dependencia
/ autonomía
· Liberdade
· Formación
integral
Vivimos en sociedade
·
CASA
·
ESCOLA
·
CIDADE
-
Os outros
-
Na convivencia poden xurdir
conflictos / discrepancias / incompatibilidades cos demais
ANOS E TAPA CARACT.
3-5
|
Educación Infantil
|
Individualidade
Egocentrismo
Vou coñecendo ós demais
|
6-7
|
1º ciclo de
Ed.
Primaria
|
Persiste o egocentrismo
Estou máis acostumado ós
demais
|
8-9
|
2º ciclo de Ed. Primaria
|
Etapa dourada, segundo
GESSELL
“Pandillas” infantís (xogo)
|
10-12
|
3º ciclo de Ed. Primaria
|
Pre-adolescencia
Empeza o
cuestionamento dos maiores
Pandillas (*)
|
Diante dos posibles
conflictos, como actuar?
· Ante
todo non perde-la calma
· Os
maiores deben exercita-la súa autoridade
· Non
ó autoritarismo
· Cumpri-los
papeis de pai/nai, mestres
· Cando
sexa necesario utiliza-la disciplina (con coherencia, humanidade e sentido
común)
· Chegar
a autorregulación, autocontrol, autodisciplina
· Regular
conxuntamente, pactar as normas do grupo
No hay comentarios:
Publicar un comentario